Tuesday, April 20

datangnye hanya sementara, perginye buat selamanya

gambar memang takde kena mengena ngan citer nie.. motip gambar hanyalah utk menunjukkan yang aku nak citer pasal pompuan yang paling kuat pernah aku jumpe.. bukan kuat dari segi boleh menumbangkan gajah seekor atau pon kuat sebab mampu angkat tong gas hanya dengan satu jari.. tidak!.. kuat yang aku nak citer dlm entry nieh pasal kekuatan seorng perempuan menghadapi cabaran hidup yang menimpanye satu persatu....


perempuan tabah yang aku maksudkan adalah makcik aku yang aku panggil sebagai MAK NYAH... bukan NYAH yang aaaauuuuuuwwwwww tuh okey.. ini MAK NYAH yang di gelar kerana kedudukannye sebagai anak yang ke-2 dari adik beradiknye.. kira sama la pangkatnye ngan ANGAH.. kengkadang ader yang panggil ANGAH.. kengkadang ader yang panggil NYAH.. ha! gituueee.... tak paham sudah..


kepada MAK NYAH, hope sesangat kau tabah menghadapi kepergian suamimu pada khamis petang yang lepas... wlaupon kau terpaksa menghadapi kepergian org yang kau sayang buat kali kedua... tp ketahuilah yang semua itu ader hikmahnye.. datangnye dia adalah sementara...


al-fatihah utk allahyarham khairani @ PAK NYAH.. moga ditempatkan di kalangan org2 yang beriman dan yang beramal soleh di sisi-NYA..

No comments: