Friday, April 23

bile cik fara marking tugasan


seperti yang sedia maklum aku adelah seorang tenaga pengajar di Institut Latihan Perindustrian Ipoh... as known as ILP ipoh... (ceh!! feel macam ramai je yang ambil tahu pasal kehidupan aku..muahahaha)




alkisah nye bermula apabila aku bagi tugasan kat student aku.. aku bagi satu jenis borang yang dari mane datangnye pon aku tak tau, aku print pastu aku bagi student aku.. aku bagi borang bukan nak suruh dorang isi pon... sebagai lecturer web design, borang tuh aku arahkan student aku design dalam bentuk yang bersesuaian untuk masukkan kat dalam web.. kalo borang yang on paper tu, borang dia kan lain sikit berbanding borang yang ader kat atas talian nieh.. so, aku nak dorang design yang macam tuh la... ada paham?? tak paham dok diam baca sudaaa.. hahaha



memandangkan borang nieh aku suruh dorang design kat dlam macromedia dreamweaver so dorang kena la save fail tuh as [dot] html... bile dah siap, print dan hantar kat aku... tp time best marking tuh aku terperasankan satu paper student nieh save fail as [ cik fara ku syg.html]... wakakaka.. sayang btol student aku kat aku... korang ader?? tak de jgn nak menjeles okeh... kuikuikui~




cik fara ku syg [dot] html



hahahaha.. syok2... vangga mak noks.. bile ader student sayang menyayang kat aku.. kalo student lelaki yang sayang menyayang aku, layan gak.. nasib bek paper nieh student pompuan yang empunya.. alamak! nawaitu dah lari nieh... ngucap..ngucap.. heeee



tp jangan disangka panas sampai ke petang... kengkadang tgahari pon dah ujan tau.. yolahhhh!! baru je aku tgah vangga2 student sayang menyayang tup2 ader plak student yang pegi save file dia as [benci.html]... heh!! ekau nieh benci kat aku ker, atau ekau benci kat HTML??? hoh!! tak agak2.. kalo kot ye pon nak save file merapu2 macamtu, tak yah la print file name tuh.. aku bagi zero kang nak!!! huh!! marah niehhhh..


dah la benci[dot]HTML... liquid pun tak agak2 budak nieh..


tapi pengalaman macam nieh la yang korang2 kena ngadap kalo nak jadi sebagai tenaga pengajar atau lecturer atau cikgu atau yang seangkatan dengannyerr.. heh! yang nieh okey lagi... ade sekali tuh aku sampai nangis2 sebab student tak hormat aku... tp no matter what happen aku tetap doakan student aku berjaya dunia akhirat..


love all of you...



7 comments:

Sayang Amirah said...

LOLLL hahahahha cik faraku sayang .. benci ? haha

Edda said...

syg..
huh~ dugaan tuhhh~

NomborSebelas said...

hahahahaha..baru nak feeling sikit..dh potttoooomgg :D


http://nomborsebelas.blogspot.com/

Uci Razi said...

nga~
sgt kretiv student kmu itu...

Edda said...

sebelas..
btol.. potong feeling btol.. huk

Edda said...

nuril.
kreatif yang sayang menyayang tuh je.. hehehe

. said...

haha.menarik.