Tuesday, April 13

update blog guna psp.. tolong jgn buang masa!!


hoh!! pantang saja nmpak benda elektronik yang boleh online... laju je aku nak bukak blog.. ok itu tipu.. mule2 aku kompom punye akan bukak fesbuk.. pastu baru bukak blog.. kirenya dalam sekali online tuh aku konfem akan bukak 2 lawab web lucah nie... fesbuk dan blogger.. kahkah.. lucah ke??? oppppssss ader yang kena gam japgi nieh...

psp nieh adik aku yang punye.. so dah dpt kt tngan aku, sah2la nak bukak blog.. kehkeh.. mcm aku ckp td, aku akn bukak fesbuk dulu dr blog kan.. so aku bukak la fesbuk dulu.. skali aku nak update status fesbuk aku sekaliiiiiiiii bapak punye susaaaahhhh da nak typing... nak tulis status yang 5 word pun terpaksa menggunakan 5 jam.. ok.tipu lagi.. taklah sampai 5jam.. 5 minit je.. heee... tp 5 minit pun agak lame ape utk menaip 5 word tuh.. kalo masuk ujian ketangkasan menaip sah2 la aku kena maki awal2 lagi...



jadi memandangkan aku dah bgtau yang typing guna psp nieh amatlah susah.. so sah2 la aku takkan update entry blog aku guna psp kan... mau nye 3 hari baru siap... ye lah.. 5 word pon dah memakan masa 5 minit.. inian satu entry yang mampu mencapai 400word.. kira lah sendiri betapa lamenya aku nak siapkan entry tuh.. adalah lebih baik aku bukak laptop aku yang makin lame makin slow nie. sekurang2 nye tak lah beban (b.e.b.a.n ye kwn2..bukan b.e.b.a.l) sngat aku nak menyiapkan satu entry kann...


seee... skang aku dah siapkan entry yang satu nieh hanya dlam masa 1 minit (kalo nak percayalah) menggunakan laptop.. kalo guna psp agak2 bile bleh siap entry aku nieh ehh... kehkeh... now.. publish!!



2 comments:

Unknown said...

huish....
pantang2 ada widget mo on9..

mmg dasar komputer ko ni ida..
hihi

boss said...

memang canggih gadget2 sekarang ni.. tu connect pakai wifi ke? PSP i tak minat la.. PS3 i minat.. he he ada dalam wishlist 2010.. he he..