Thursday, April 22

diet seimbang di awal pagi

.
milo panas yang dah sejuk dan kismis..
sarapan pg yang tak kenyang
.
.
menjadi kebiasaan sampai je opis awal pagi, terus je menuju ke pantry.. dengan harapan ader mkanan.. ye la kengkdang tuh ader gak staff yg terlebih beli mknan atau pon yang sengaja beli mknan lebih.. aku sapu je... hehehe
.
.
.
tp kengkdang kalo lepas punch kad, housmate ader gak ajak aku gi beli mknan kat luar b4 masuk opis.. tp beli bungkus la.. senang.. tak lah bazir masa.. kata student praktikum contoh... miahahahhaa... ye kan sajo lahhhh... walaupon hakikat pernah lari masa opis hour... kuikui.. bile dah bungkus, aku akan bawak masuk opis, utk akan mkn secara berjemaah kat pantry opis.. sebabnye staff yang lain pon rajin bungkus mknan and mkn sama2 kat pantry.. almaklumlaaaaa... berjemaah itu kan lebih afdalllll... ngeee~
.
.
.
tp kalo aku tak bwk mknan masuk opis, aku lebih suke bancuh milo 3 in 1 je.... pastu dok kat meja bukak fesbuk!! (ceh!! baru je tadi ckp plajar praktikum contoh..lalala~)







2 comments:

Anonymous said...

hye
i follow u.
follow me back ya
hehe
i tak boleh nak comment kat chatbox u lah
takda tempat tulis message pon
:D

Edda said...

sikenit..
lor.. ye ke.. chatbox i mcm problem la.. nak kena buang tuh.. kehkeh..