Monday, April 5

halimi suda rabunnnn~


aku ngan halimi



halimi sejak berbulan2 yang lepas dah bising pasal tak nampak dah ape yang cikgu tulis kat white board.. so, last week mydad dah belikan la dia nieh spect mata.. sian.. kecik2 dah rabun.. miaahahaha.. mcm la aku dah besor baru pkai spect kan. huhu..



aku mule pakai spect masa aku darjah 6... tp waktu tu malu2 lagi nak pkai.. lepas masuk form1 baru la sibuk2 nak melekatkan spect. huks~






tp mule2 pon halimi segan2 lagi nak pkai.. alaa... biasa la.. mula2.. tp kes halimi nie aku tgk dia mcm problem nak tgk tulisan je.. kalo gambar sume dia nampak.. ntah la.. pandangan dier.. harap2 ader spect nieh dia rajin2 le.. muke pon dah mcm muke budak nerd jerk.. hahhaa..






dulu kalo korang penah baca entry pasal halimi nieh, dia penah perasan muke macam asyraf muslim.. sebab doktor yang rawat dier masa dier demam haritu yang bgtau.. hahaha.. sejak haritu, dia asyik syok sendiri je.. pantang nampak asyraf muslim kat tv or on paper, konfem sengeh2.. pastu cakap yang muke dia sama.. hahaha.. lawak2..




tapi skang hilang la kot wajah asyraf muslim dier tuh.. hahaha~



2 comments:

Unknown said...

wah..
dah pakai spek adik ko eh..

Edda said...

wanie.
tuh la.. dah mcm kluarga rabun lak.. huhu...