Tuesday, April 13

pengapit pengantin JUN 2010

" meh la dtg amik kain.."



waaaaahhhhhhh.. tolong lah jeles2 sket dengan gueeee.... gueeee punya kainnnn.... lalalalalala~ hollooohhh.. tak agak2 nak berlagak pon... ader?? ader aku kesah?? miahahahaaa...






sabtu petang dengar je lia nak bagi kain kat aku, selaju kepantasan harimau lah aku merangkak2 ke rumah lia... coppss!! harimau merangkak pantas ke??? ke aku patut ckp merangkak dengan kepantasan bayi baru mule merangkak?? kehkeh.. melalut suda...






kain nieh aderlah berwarna gold... kain ini ader bunge2 warna peach..kain ini bercorak smooth sajoooo..kain ini sangatlah shanteq..kain ini sangatlahhhhhhhhhh... mmm.. aku dah tak tau ape ayat2 pujian lagi nieh. kehkeh... kain nieh aderlah sponsor terbaik punye dari bakal pengantin jun 2010 .. bile kain ini sudah berada di tangan aku, aku dengan pantasnye kenalah amik ukuran baju dan juga tempah baju... sebab ape??? sebab aku telah dilantik secara rasminye oleh (AJK ISA) Ahli Jawatan Kuasa Ikut Suke Aku.. dan dengan rasminye juga lah aku akan menjadi pengapit pengantin alaf 2010..

ini adalah entry masa majlis pertunangan lia


hohohohoho.. skang aku mau pikirin baju ape yang agak sesuai utk jadi pengapit pengantin nieh... ader cadangan??heee~



3 comments:

Anonymous said...

tak nak jd pengapit kita plak ka....

Edda said...

ikin.. kamu kawin kite nak jd penyempit je boleh?? kuikui

Anonymous said...

tak blh2...ko nak penyempit pa nie...