Tuesday, May 18

ahad dapat *harta*

ahad lepas makcik aku @ kakak mak aku tetibe terjah rumah masa mak aku takde kat rumah.. dah mak aku tak de kat rumah sah2 la aku kena melayan makcik aku tuh.. nasib baik lah makcik aku tak masuk rumah, tak lah aku susah payah nak siapkan air bagai.. ceh!! dasar anak dara pa-mim-alip-lam-sim btol... tak. tak.. tahap kemalasan aku taklah sekejam tuh.. sebenarnye makcik aku yang nak rushing.. tak sempat nak jejak kaki dlm rumah pon.. sebabnye makcik aku nak mengagih2kan barangan yang dia dah borong sepanjang dia kat mekah hari tu kepada adik beradik yang lain.



apalagiii... jom buat terjahan ape yang aku dapat dari mekah mukarramah...hehehe~



ini bukan jongkong emas. ini adalah coklat sedapppp...



ceh!! makn pon tak lagi, dah kata sedap.. huhu.. sebab masa makcik aku tuh bagi coklat nieh, sket pon aku tak da mood nak mkn coklat. biasalah, mood memang kejap ada kejap tak de sebabnye bulan tengah mengambang penuh. huks




kurma..



air zam - zam



ha..yang nieh memang wajib lah kalo sape yang balik dr mekah sure ader bawak air zam-zam nie.. walaupon ianya di terbangkan oleh kapal terbang, bukannye tikar tebang zam-zam alakazam...





tasbih kristal


minyak wangi



minyak wangi nieh bau-bauan dia okey jugak cuma aku tak berapa nak minat sebab bau dia menusuk hidung.. kuat sangat.. ceh!! demand plak.. itu pon nasib bek la ada yang nak bagi.. kalo tak, menganga lah ekau..



actually bukan nieh je.. ader mcm2 lagi.. mak aku siap dpt jubah lagi.. aku ngan mysis siap terpaksa berebutkan tudung hitam. sebabnye tudung tuh satu je.. alahaiii.. nape tak belikan je 2 helai. hiks~



tetiba rasa macam nak jejakkan kaki kat mekah jugak.. moga keinginan jadi kenyataan.. amiiinnnnn~

8 comments:

Unknown said...

wah..
choc..
i am choc lover ida..
hihihih..
alahai..
aku pn x brapa suka bau myk wanngi tuh..
betul2 menusuk idung laaaa

Edda said...

choc yg menusuk idung tak pe jugak kn?? hehehe.. best2

Anonymous said...

besh nye dpt harta... ^_^

p/s: nape x leh klik nk follow u, me dear??

Fay said...

Tasbih tu cantik. coklat tu nampak sedap. :D


*thx for the visit and comment at my post. :)*

Stilla Royazrie said...

wah coklat...i like.....nak satu boleh??? huhuhuhu

Edda said...

farra..
nape tak leh follow plak?? ader prob;em la tuh.. blog nie dah mcm2 karenah dah.. tension.hu

Edda said...

cik nana..
coklat tuh bukan nmpak je sdp tp memang sedap pong! hiks

Edda said...

stilla..
satu je?? baru nak bg 2.. hehehehe