Tuesday, May 25

baru nak hantar

setelah sekian lama nya aku dpt kain yang disponsor oleh pengantin 12 jun 2010, hari sabtu hari tu baru aku gigih nak serang tailor ko!! nasib lah dah berjanji suruh sorang tailor tuh jahitkan.. kalo tak naya lah eden.. huks..

nasib baik jugak lah bukan musim hari raya nak jahit baju kurng 18 pasang sorang ke kan.. kalo tak, tak berjahit la baju aku nie.. nanti jadi pengapit pengantin aku lilit2 je la kain pasang tuh kat badan mcm pakai sari. pastu golek2 kat bukit ader rumput..kahkah (scene paling famous dlm hindustan movie)


baju dah setel!! skang nak cari tudung yang match ngan color baju plak.. eceh!! macam aku plak yang pengantinnye siap nak cari tudung bagai. hahha.. wei, kawan baik aku nak kawen weh.. mau tak nye aku terlebih sakan beregek! hikhiks

tak sabar mau tgk baju nieh siap... dan tak sabar jugak nak tunggu 12 jun 2010!! jadi pengapit pon okey la.. nak tunggu jadi pengantin ntah bila pon enggak ketahui dong! sob..sob..



9 comments:

apek said...

lawatan balas ^_^

KiFli MaLLy said...

tak lama lagi tu 12 jun...besh2 selamat pengantin baru pada kawan kamu tu yer...

nich said...

hehehe fuyyoo.. neyh nak wat baju fesyen ape neyh? hehehe

Unknown said...

weh2!!
dah2 la jadi pengapit..
jadi pengantin la pulaaakkk...

Softtouch [Hanim] said...

akak suka part yg edda kata nak cr tudung match ngan baju..gelak akak ok..sebab ayat tu asben akak selalu ckp..he he he

kita ni org pompuan mmg mcm tukan..mestilah nk matching2 bagai...

Stilla Royazrie said...

edda, pas jadi pengapit nanti. gerenti lepas tu turn edda pulak...

sbb nye last year i jadi pengapit jugak..then tahun ni i sendiri yang naik pelamin..huhuhuhu

Edda said...

lekir..
thanks...=)

qiefly so dolce..
selamat jadi pengapit jugak la utk edda.. ehehehe

Edda said...

nichkhun..
baju kurung moden sajork.. yang lain mcm tak best je.. huhuh


adreynieelisya..
jadi pengantin lambat lagi nieh.. ntah le bile.. huu

Edda said...

kak hanim..
hahha.. ye ke.. biasalah.. pompuan!! hahaha

stilla..
oh yeke.. hehehe.. aminnnn.. hahah