Wednesday, May 12

menjawab lah ekauuuuu

sekadar gmbar hiasan

hampir seminggu aku tak cukup tidur... hampir seminggu aku susah nak tidur malam dan hampir seminggu juga la aku asyik mengadu dengan officemate aku yang aku tak cukup tidur.. tapi yang peliknya, aku bangun je tidur pagi2, tak la pulak aku meroyan mengantok bagai.. aissshhhh~


tp malam tadi dan malam semalam, alhamdulillah, tidur aku melena sampai ke pagi.. tapi yang peliknya pulak, sampai office aku terlebih mengantuk pulak. masa takleh nak tido malam tuh, sampai opis idak le pulak mengantok. cehh!! confius aku..


nak dijadikan cerita, tadi masa aku mengadap report akhir aku yang hampir2 nak siap tuh, mata aku bagai syaitan 1000 ekor bergayut kooo.. macam nak terkatup je mata aku nieh... aku pon, menyandar la kat kerusi dan ZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzz...


ha!! ini bukan lah kali pertama aku tidur kat office.. dah berkali2 nieh.. so, kalo agak2 markah praktikum aku kurang, menjawab la ekauuuuuuuu~


15 comments:

Anonymous said...

hehhee..dah tau sgt dah...ko kan ratu tido..hehheeh

Edda said...

ikin..
ceh!! ekau pon same.. kite kan ader group tido.. hahhaa

Redbloodsnow said...

sama ler kite yang. ngantok giler time kat tempat keja ah..sobsobsob

Anonymous said...

heehehe...ala kantoi la wei...

bulatkocik said...

hehe..mlm g jln2..mmg takleh tido..

otai tido dekat opis..;)

Ayako A. said...

selimut pon ada..haha

Edda said...

zie..
kuikuii.. rasenye zie pon ader letak gambar zie tido kat office kan>?? hahaha

Edda said...

ikin..
takpe.. kantoi dlm blog je.. hahaha

Edda said...

mr.rulez..
otai la syok!! :-p

Edda said...

kasih..
itu bukan selimut.. itu baju jaket.. tp syok pakai nieh..

cikNiarun said...

cuba pakai quantum pendant.dari batu gunung berapi jepun..aku hantu tdo gak..since pakai ni, badan dh x letih and sentiasa bertenaga.memang mahal, tapi berbaloi!

stingray said...

blogwalking petang... jom join contest!!

http://zaifull.blogspot.com/2010/05/contest-mencipta-bannerblogroll-dan.html

Edda said...

nurain...
ape itu quantum pendant??

Edda said...

stingray..
contest?? marvelesss

suka_haha said...

sape yg amik gmbr tu?? hihihi