Thursday, May 20

hitamkan mata hitammu*

jin mata satu! hahahahahaaaaaaaaaaaa......
takut tak?? takut tak?? eeeeeee... takutnyeeeee...*otak ang



tak.tak.. mata nieh tak de kena mengena pon ngan jin mata satu ke, jin kepala tocang ke atau pon jin samsudin.. jin noty, mungkin ader sikit.. haha





hey!! cantik tak mata aiiiiiiii?? actually aku dah try dah pek trial lenses freshlook yang aku dapat minggu lepas tuh.. malam tadi gigih tuh jolok mata lepas mandi.. kata pon trial.. mesti lah try sepantas kilat, secepat pos express! (pos express dah tak express weh)..






seyes aku puas hati betol.. mata hitam tuh nampak more bigger dari yang biasa.. cop2! gambar kat atas nieh dua2 bijik mata dah jolok lenses. aku lupe lah nak snap before and after.. tp memang terbaik lah.. masa aku try sebelah mata je tetibe aku terkesima lapan minit lapan saat setengah.(tak agak2 letak setengah..haha).. memang lain jadinya bijik mata aku tuh.. perbezaan yang sangat ketara.. terbaik wooookkkk!



gigih capai tudung nak snap gambar nieh..
pucat le pulok aku nengok.. takpe, fokus kat mata ye..




ceh!! siap tukar2 tudung lagi...
jangan tenung lama2..
nanti ekau terkena panahan cinta den,
eden tak bertanggungjawab! kahkahkah~



2 comments:

Oong-ong said...

erk??? nmpak bulat..tp semua org mata bulat..kahkah

Redbloodsnow said...

zie dulu pn pnah gak pakai lens buat mate itam nampak beso lg dr yg asal. tp pakai 2-3 kali jek pastuh mls lg nk pakai..haha. membazir jek kan yang.

btw, edda lok beautiful in lens. weewiitttt...ailikee :) mwahh