Tuesday, May 11

nuffnang oh nuffnang

sape boleh tolong?? ini masalah blog, atau pon masalah nuffnang??? aku je ke yang mengalami masalah macam nie atau korang pon ada masalh macam nieh??



iklan dah cacat
bile chatbox punye bahagian tersesat kat dlam iklan...
nie yang iklan yang aku letak before entry terbaru..




nie plak iklan kat side bar.. same je..


tapi yang kat header aku tak dpt nak capture sbb iklan kat situ jarang kuar. tapi kalau keluar pun, jadi sama juga macam kat atas nie..


tp menambahkan kepelikan bile iklan kuar kat networked blog follower..


:
:
:
:
:
:
:
:


ha!! camno tuh?? ader sape sape boleh huraikan permasalah nieh.. kalo dah buntu sangat jangan tanya kenapa aku buang chat box dengan networked blog nie.



7 comments:

Unknown said...

edda nya blog mmg selalu mcm tu, kite pun prasan...tapi tak tau la apa masalahnya...huhu~

Anonymous said...

wahai student IT....hamparkan codingmu...celikkan matamu...belek la codingmu...hehhehehe...

Unknown said...

ko xda kacau coding dia kew yang??
uish....
apa lagi..
show ur talent darl..
hihihih

Edda said...

adrina..
memang selalu eh?? aduh.. ingatkan bile edda bukak je akan kuar cenggini.. ahh.. runsing nieh

Edda said...

ikin..
ceh!! tak larat aku nak belek coding.. sebab coding aku nieh pelik dr yang blogger templete lain. yang templete nieh ader org sponsor.. huhu

Edda said...

wanie..
talent yg mcmane tuh.. sistem punye coding pon merangkak! haishh~=(

Redbloodsnow said...

idak taw ler plak zie nk solve benda alah nih yang. never come accross this probs...hehe.