Monday, May 17

freshlook - pek percubaan utk 3 hari



minggu lepas ke, dua minggu lepas, aku tak ingat la.. yang aku ingat aku ada la klick2 iklan yang nuffnang keluarkan.. iklan tentang freshlook contact lenses nieh... jawab beberapa soklan pastu dorang akan hantar pek percubaan.. so sabtu lepas, dah sampaiiiiiiiiiiii... hehehee






dalam iklan tu dorang cakap nak bagi 3 hari punye lenses trial.. aku ingat dia bagi sepasang je.. tapi pakai 3 hari.. rupanya 3 pasang untuk 3 hari.. kira ko dah pakai, ko buang la.. nak pakai lagi,gi la beli lain. gituu.. tapi dlm pek percubaan lenses nie ader bagi voucher diskaun lagi, kalo nak beli lenses. tp yang freshlook je kott.. ke utk yang lain pon boleh. itu aku tak pasti.. yang lain tuh, maksud aku, freshlook kan ader adik beradik dia yang lain.. macam freshkon tuh.. aku ckp freshkon sebab itu je yang aku penah pakai. huks~



yang pek free nieh aku mintak warna grey! cehh!! nak berangan mata santeeekkk la tuh.. hehehe.. yela, sebelum nieh aku pkai yang no color punye.. so, try la yang warna warni pulak.. mana tau lepas nieh aku meroyan nak cari warna kuning ke, ijau ke.. hahaa.. sangat perasan minah salleh.. kuikui..



12 comments:

amar haziq said...

freshlook ni untuk apa ye?


jemput datang ke blog saya k;)
http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/

Unknown said...

x ingat lak ade mintak warna
ahahaa
dpt jugak :P

Anonymous said...

besh nye... x jumpa pun iklan freshlook lg..

fareast said...

Meriah dpt cntex lense free.. dah r brand freshlokk tu..

fareast pakai cap org kampung jek..hu3

Edda said...

amar haziq..
freshlook nie lenses la dear..=)

Edda said...

ery farieha..
edda pun ingat2 lupe je pasal lenses free nie.. tup2 dah sampaiii... ngehehehe

Edda said...

farra8979

ader punye.. nampak je iklan tuh trus je klick.. ngehehehe

Edda said...

fareast.
ala.. lenses free je tuh.. hukhuk.. edda pon pakai cap org kampung gak.. huhu

Stilla Royazrie said...

ok tak lens freshlook dear??.. i tak penah cuba brand ni arr..
i suka guna blincon...=)

Elyn Sani said...

salam... saya try gak mntk trial ni... tp ntah bile dpt heheeh

Edda said...

stilla..
aiseh.. edda blincon tuh pon tak penah dengar. huhu.. sah2 mahal tuh kan??

Edda said...

elyn..
nnt2 dpt ler tuh.. sabar2.. hhee