Wednesday, May 19

blogger berlagak tegar!!*

harinie je, aku rasa kalo letak gam gajah kat bontot pon, gam gajah tuh boleh cair balik aku rase. nie sume gara-gara langsung tak angkat bontot dari kerusi.. bosan siot... ceh!! bosan budget mcm tak de keje je.. padahal... menimbun kau keje.. tp, lagi mau relax, lagi mau blog walking bagai. cittt!! dasar blogger berlagak tegar!! hahaha


tengok2!! aku sibuk.. haip! jangan terpengaruh.. itu lakonan semata-mata.. tp walaupon lakonan aku tetap rasa akan kesibukan melanda okey.. mane tak nye, aku asyik bagi tugasan je kat student tapi harammmmmmmmmssssssss aku nak merait bagi markah bagai..

see..


paper dah menimbun bagai gunung baru sibuk hegeh2 nak marking bagi markah.. maunye tak busy..hiks.. walaupon banyak keje, still aku melonggokkan dulu keje tuh sebab aku maukan ketenangannnnnnnn... arrggghhhh...


harinie aku mau relaks dalam kesibukan..kelas pon aku tak masuk ngajar..kejam kan.. sebab tu aku pakai baju all in green.. hijau maksudnye jalan.. so, pergi jalan lah segala masalah dalam diri aku.. walaopun hakikatnye aku tengah menghadapi lampu merah. eh! boleh ke ckp cenggini. hikss....


malu sudah.. lalalalala~



5 comments:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

kadang2 tahap kemalasan melampau tu lebih banyak dadri tahap kerajinan melampau..betl tak? hehehe

sebab saye selalu nya macam tu...

Artzlizan said...

cekgu oh cekgu...

Idalara said...

akak ni pun tgh bnyk keje..bnyk gler..tp curi2 gak jenjalan..nk reles tension..hihihi

miss lolly a.k.a luvfareda said...

ewah.

red lamp ye ? Ngaaaaaaaaaa

Unknown said...

hoi2!!!
jgn malas2..
hihiih